3 Haziran 2011 Cuma

Obrazlasky metrobüste

metrobüsteyim
domuz gribi korkusunun had safhalara çıktığı bi dönemde
artık otobüslerde insanlar maske falan takıyorlardı
bende işe gidiyorum, grip değilim ama havalar soğuk
aksıranlar tıksıranlar falan
biri hapşursa herkes o tarafa bakıyor
resmen bi paranoya var
yoksa domuz gribi mi? aha hapşurdu falan
inanılmaz görüntüler
ben havanın soğuğundan belki bilemiyorum, hapşurdum
ama bilirsin hapşurmak öyle planlanmış bi eylem değildir
hoop geliverir,selpak ararsın, kolunla kapatırsın ağzını falan,
bende cam kenarındayım
etrafımda doğal olarak insanlar var
hapşurdum ve yetişemedim, ne peçete var, ne kolumu kapatabildim, kıpırdayamıyorum
neyse
kimsenin suratına hapşurmamak için yere eğildim ve yere doğru hapşurdum
ama bi yandan kolumu çekiştiriyorum, ağzımı kapatmaya çalışıyorum falan
aman biri bakmasın, rahatsız olmasın diye tetikteyim
kafamı kaldırdım
yanımdaki bi adam ''dikkat etsenize biraz suratımıza suratımıza da hapşurulmaz ki dedi''
ben yere eğildim beyefendi, suratınızın yerde ne işi vardı dedim
hıh yaptı arkasını döndü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder