6 Haziran 2011 Pazartesi

Telefonunuzu alabilir miyim abi?

bundan yaklaşık 3 sene öncesi sıcak bir yaz günü günlerdende cumartesi olması lazım...evde oturmuşum bilgisayar başında kolam sigaram bilgisayarım muhteşem 3 lüyüz...Neyse kapı zili çaldı.Cama çıktım baktım arka sokaktan komşunun kızı...Abi dedi annemler telefonunuzu istiyorlar tamam dedim kapattım pencereyi.İçeriye geçtim telefonu yerinden söktüm :):) kıza aşağıya kapıya indim kıza vericem telefonu diye...Neyse açtım kapıyı al dedim.Abi dedi telefon numarasını istemiştim ben :D:D. Ben dumur bir vaziyette kıpkırmızı olmuşum yerin dibine girsemde bir an önce kurtulsam modundayım...Ha dedim yaz söyleyeyim diye verdim numarayı kapıyıda suratına kapatım eve çıktım yaklaşık yarım saat belki daha fazla bir süre kendi kendime güldüm...Ev ahalisine bu durumu aktarınca 1 sene dalga geçtiler benimle...Hali hazırda akla geldiğinde hala alay ederler..

1 yorum: